Open Green | Pozycjonowanie i linki sponsorowane
13939
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-13939,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive
 

Pozycjonowanie i linki sponsorowane

Pozycjonowanie

Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie w pozycjonowaniu serwisów www. W tym czasie udało nam się wypracować skuteczne metody działania pozwalające osiągnąć  wysokie pozycje dla stron naszych Klientów. Pozycjonowanie jest złożonym procesem dlatego poniżej prezentujemy zakres prac, które podejmujemy pozycjonując Państwa stronę www.

WYBÓR ODPOWIEDNICH SŁÓW KLUCZOWYCH – analizując profil Państwa działalności oraz działania konkurencji tworzymy listę haseł aby trafić do jak największej ilość Państwa klientów. Proponujemy frazy których poszukują Państwa potencjalni klienci oraz dbamy aby znalazły się one na najwyższych miejscach w wynikach wyszukiwania.

AUDYT SEO – niezwykle ważny element skutecznego pozycjonowania, w którym badamy m.in. zgodność serwisu z  aktualnie obowiązujących wymogami algorytmu Google, szczegółowo  analizujemy strukturę strony oraz jej treść.

BUDOWANIE KONTENTU – to tworzenie nowych lub modyfikacja istniejących treści na stronie internetowej w taki sposób aby były najbardziej wartościowe dla algorytmów Google.  Przygotowujemy je w oparciu o dostępną wiedzę i posiadane doświadczenie.

OPTYMALIZACJA SERWISU – to cykliczne i powtarzalne działania (on-page SEO) w obrębie struktury i treści serwisu. Bieżące reagowanie na zmiany sposobu indeksacji stron, którego celem jest osiągniecie lepszych efektów w procesie pozycjonowania.

LINK-BULDING – to tzw działania off-page SEO polegające na budowaniu profilu linkowego z wartościowych serwisów zewnętrznych.
Wysokiej jakości linki zewnętrzne (również płatne) są jednym z najważniejszych czynników wpływających na pozycje strony w wyszukiwarce. Nasze działania opieramy na bezpiecznych i sprawdzonych metodach–tzw.White Hat SEO. Dzięki temu klient może mieć pewność, że jego strona nie zostanie dotknięta negatywnymi skutkami zmian w algorytmach Google.
Link-building opieramy na wysokiej jakości treściach (content), artykułach i linkach sponsorowanych.

MONITORING POZYCJI– codzienne sprawdzanie pozycji Państwa strony na wybrane wcześniej frazy. Dzięki temu możemy błyskawicznie reagować na ewentualne zmiany pozycji i na bieżąco korygować przyjętą strategię działania.
Każdy klient otrzymuje szczegółowy miesięczny raport zawierający informacje dotyczące zajmowanych pozycji.

NAJLEPSZE ROZWIĄZANIA DLA PAŃSTWA FIRMY

Pozycjonowanie jest jedną z najtańszych oraz najbardziej skutecznych metod pozyskania klienta. W porównaniu z reklamą w innych mediach czy też linkami sponsorowanymi, pozycjonowanie jest zdecydowanie tańsze i ma korzystniejszy współczynnik konwersji.

Korzyści pozycjonowania:
– Dotarcie do grupy klientów bezpośrednio zainteresowanych Państwa produktami czy usługami,
– Wzrost liczby Klientów i maksymalizacja zysków Państwa firmy,
– Budowanie wizerunku marki
– Wzrost ruchu na stronie internetowej
– Promowanie produktów i usług
– Przejrzysty model płatności – opłaty są pobierane dopiero wtedy kiedy strona znajdzie się na najwyższych pozycjach

SKUTECZNE DZIAŁANIA DO WYZNACZONEGO CELU

Pozycjonowanie jest procesem złożonym dlatego każdy jego etap powinien być przygotowany zgodnie z indywidualnymi potrzebami i oczekiwaniami klienta.

  • ANALIZA

    Analiza słów kluczowy i działań konkurencji

  • AUDYT

    Wstępny audyt strony internetowej

  • OFERTA

    Przygotowanie indywidualnej oferty i określenie strategii działania

  • UMOWA

    Podpisanie umowy i rozpoczęcie prac pozycjonowania serwisu

  • MONITORING

    Monitoring pozycji

LINKI SPONSOROWANE

Linki sponsorowane czyli reklamy Google Adwords to system reklamowy dzięki , któremu internetowa praktycznie od razu pojawi się na szczycie pierwszej strony wyników Google po wpisaniu określonych słów kluczowych.

Zalety prowadzenia kampanii Google Adwords
– natychmiastowe efekty – już po chwili Państwa frazy są widoczne na czołowych miejscach wyników
– przejrzysty system rozliczeń – dokładnie wiadomo jakie są koszty za poszczególne frazy
– dobór najbardziej efektywnych haseł i określaenia budżetu dla każdego z nich
– skuteczność – dla swoich klientów jestescie Państwo widoczni praktycznie po uruchomieniu kampoanii

283

PRZEPROWADZONYCH KAMPANII gOOGLE ADWORDS

2260

POZYCJONOWANYCH FRAZ W ADWORDS

100

% ZADOWOLONY KLIENTÓW